Kirjoitus liittyy Informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median opintoihin Tampereen avoimessa yliopistossa Pelit ja pelillisyys -jakson päätösesseenä.
Kirjoitus on siirretty toisaalle tietoturvasyistä.
Lopuksi Aurasma-sovelluksella tehty hahmo. Aurasmaa voisi käyttää myös kirjaston opasteissa tai näyttelyissä lisäämään interaktiivisuutta. |
https://www.aurasma.com/
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/29/sosiaalisen-median-pioneeri-jyri-engestrom-rajoittakaa-lastenne-ruutuaikaa
Hokkanen,
Laura toim., Sosiaalinen kirjasto: lukemattomien mahdollisuuksien maailma,
Avain 2015
Tähän voitte lisätä kommentteja. Kiitos kaikille mukavasta kurssista.
VastaaPoistaElämyksellisessä mediassa itseäni huolettaa elämysten "epäfyysisyys". Jos laitteen tuottama elämys sitoo käyttäjän penkkiin, eikä laita meitä liikkumaan, niin hyväksi se ainakaan meille ole. Äly voi kehittyä, mutta kroppa huutaa kurjuuttaan. Toivottavasti siis elämyksellinen media tulevaisuudessaa kehittyy myös "liikuttavaksi mediaksi" ;-)
VastaaPoista